Rally Challenge

Rallye challenge

Rallye challenge v Subaru Impreza WRX STI, staň se řidičem rallye káry. Projeďte se jako pravý rallye závodník, Jako jediní na trhu Vám nabízíme neskutečný zážitek jízdy v opravdovém klenotu mezi rallye vozy, jedná se o legendární sportovní vozidlo Subaru Impreza WRX STI. Užijete si i extrémní jízdu na okresní silnici, dálnic, polygonu a sprintu na letištní ploše na maximální rychlost, při kterém vám adrenalin stoupne na maximální možnou úroveň.

Subaru Impreza WRX STI

Subaru Impreza WRX STI se nepodobá žádnému jinému automobilu. Dokáže spojit špičkový výkon s přesností, parametry vyladěné v soutěžích rallye s praktičností v každodenním provozu, a to způsobem, který tento vůz řadí do zcela samostatné kategorie. Odlišuje se v první řadě výtečnou ovladatelností a kontrolou nad vozem, která je dána stálým pohonem všech kol Symmetrical AWD a motorem SUBARU BOXER. Tyto dvě koncepce dokonale spolupracují v harmonii výkonu a kontroly, která je charakteristická pro všechny komponenty WRX STI bez rozdílu. Subaru Impreza WRX STI je navržen s důrazem na co nejvyšší bezpečnost, která kombinuje moderní prvky aktivní i pasivní bezpečnosti. Nad vozem máte dokonalou kontrolu za všech okolností, ale pro váš klid vyniká vůz také dostatečnou pevností karoserie. Výsledkem je vůz, který přináší vzrušení v každé zatáčce, který naplňuje nadšením s každým zaburácením motoru, a který inspiruje pokaždé, když sevřete volant v ruce.

??????????? ???????????
??????????? ???????????

 

Subaru World Rally Team

Původně se automobilka účastnila závodů s vozem Subaru RX Turbo. Tento typ však nebyl příliš úspěšný a nedosahoval požadovaných výsledků. Od sezony mistrovství světa v rallye 1990 zahájil tým spolupráci s firmou Prodrive. Prvním výsledkem spolupráce byl vůz Subaru Legacy RS. Tento typ byl těžký a jezdci s ním spíše získávali zkušenosti. Od sezony mistrovství světa v rallye 1993 začal tým nasazovat zcela nový sedan střední třídy – Subaru Impreza 555. Tým tvořila jezdecká dvojice Colin McRae a Carlos Sainz. mezi oběma panovala velká rivalita. Sainze od roku 1995 nahradil Kenneth Eriksson. McRae se v této sezoně stal mistrem světa a tým vyhrál i pohár konstruktérů. Ten tým obhájil i v následující sezoně, kdy sestavu posílil Pier Liatti.

Mistrovský vůz Colina Mcrae

Od sezony mistrovství světa v rallye 1997 vstoupily v platnost nové předpisy pro kategorii WRC a Subaru bylo s týmem Ford M-Sport první, kdo tyto vozy nasadil. Na rozdíl od Fordu ale u Subaru postavili zcela nový vůz s karoserií kupé. Trio jezdců získalo celkem 8 vítězství a tým opět vybojoval pohár konstruktérů. V následující sezoně byl členem týmu naposledy McRae, který posléze odešel k Fordu. Novými jezdci pro mistrovství světa v rallye 1999 byli Richard Burns a Juha Kankkunen. Burns vybojoval titul vicemistra. Toto umístění zopakoval i v roce 2000. Tento rok byl i poslední sezonou u Subaru pro Kankkunena. Mistrem světa se Burns stal až v roce 2001, kdy jej v týmu doplnili Petter Solberg a Markko Märtin. Burns poté přestoupil k týmu Peugeot Sport a v týmu jej vystřídal Tommi Mäkinen. Märtin odešel do týmu Ford.

Poslední sezona týmu Subaru v Mistrovství světa

Mäkinenovy výsledky nebyly nijak zářivé a po sezoně mistrovství světa v rallye 2003 oznámil konec kariéry. Naopak Solberg získal titul Mistra světa. Do týmu se po odchodu Mäkinena měl vrátit Burns, ale kvůli zdravotním problémům musel přerušit svou kariéru. Druhým jezdcem se tak stal Mikko Hirvonen. Tým se v šampionátu držel do sezony mistrovství světa v rallye 2008, kdy oznámil kvůli finančním problémům konec působení. Od roku 2010 se tým prostřednictvím soukromých jezdců angažuje v šampionátu Intercontinental Rally Challenge s vozem Subaru Impreza WRX

Jízda v Subaru

Jízda v Subaru Impreza WRX STI

Řada typických vlastností, díky nimž je jízda s Imprezou tak zábavná. Stabilní a citlivé chování pohonu Symmetrical AWD jde ruku v ruce s nízkým těžištěm motoru SUBARU BOXER. Stabilizační systém, robustní zavěšení kol, brzdy se systémem ABS a rychlá reakce řízení dávají řidiči velký zážitek z jízdy.

Koupit jízdu

Základní Informace

Nejprve je nutné se dostavit do showroomu Showcars nejméně 30 minut před jízdou a to na adresu Březina 127, Loukov k vyřízení rezervace a vyzvednutí vozu.

Polygon Showcars

Naše zázemí Letiště Mnichovo Hradiště u Mladé Boleslavi nabízí skvělou trať, na které se naučíte plně ovládat auto. Polygon Showcars je navržen tak, aby uspokojil závodníka, zkušeného i méně zkušeného jezdce. Po té co jednou vyzkoušíte jízdu se Subaru, tak se do něj zcela zamilujete.

Kontaktujte nás

Rádi Vám vše vysvětlíme a pomůžeme Vám s rezervací

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš Email (vyžadováno)

Předmět zprávy

Vaše zpráva

Kontrolní kód, prosím opiště kód z obrázku
captcha

Showcars

Rallye Challenge v Subaru Impreza WRX STI

Projeďte se jako pravý rallye závodník, Jako jediní na trhu Vám nabízíme neskutečný zážitek jízdy v opravdovém klenotu mezi rallye vozy, jedná se o legendární sportovní vozidlo Subaru Impreza WRX STI. Užijete si i extrémní jízdu na okresní silnici, dálnic, polygonu a sprintu na letištní ploše na maximální rychlost, při kterém vám adrenalin stoupne na maximální možnou úroveň.

Fotogalerie Subaru Impreza WRX STI

SAM_6491 SAM_6494 SAM_6497 SAM_6500 SAM_6502 SAM_6504 SAM_6507 SAM_6508 SAM_6517 SAM_6534 SAM_6536 SAM_6539 SAM_6544 SAM_6549 SAM_6550 SAM_6554 SAM_6557 SAM_6560 SAM_6562 SAM_6563 SAM_6571 SAM_6583 SAM_6586 SAM_6587 SAM_6588